zondag 1 februari 2015

Paniek in de tent!

Hallooo,

Afgelopen paar dagen was het even paniek in huis. We hadden namelijk twee dagen geen tv en WiFi! En aangezien ik ook geen mobiel internet heb, (ben ik te gierig voor) betekende dat zware verveling. Ik heb me alleen maar af zitten vragen wat de mensen vroeger met hun vrije tijd deden zonder internet en tv! 
Uiteindelijk heb ik mijn avond maar nuttig besteed door in mijn boek voor Engels te lezen. 

Maar serieus, zonder internet en tv merk je pas hoeveel je mist als je dat niet hebt. Wij hadden donderdagavond geen tv, dus ik de hele avond op de bank gezeten met de gedachte: godsamme nu mis ik Wie Is De Mol? Kom ik de volgende dag op school. Uiteraard meteen mijn frustraties delen met mijn vriendinnen. 'En nu heb ik ook nog Wie Is De Mol? gemist!' En iedereen kijkt me aan met zo'n gezicht van: waar heb je het over?!
Blijkt dus dat er helemaal geen Wie Is De Mol? was omdat ene Tarik met een of ander klappertjespistool de NOS studio in was gesneakt. HAD IK NIETS VAN MEEGEKREGEN! Blijkbaar was heel Nederland in rep en roer door die gekke Tarik en was ik alleen maar boos omdat ik mijn favo programma gemist had. 

Gelukkig vond mijn natuurkundeleraar het zo zielig voor mij dat ik alles gemist had, dat we in de les het fragment hebben teruggekeken en, nadat we even hadden gelachen om die ene kale agent die geen idee had wat hij moest doen, iedereen mij nog even bijpraatte. 

Gelukkig was het uiteindelijk voor een goed doel. We hadden geen internet en tv omdat we sneller internet en digitale tv zouden krijgen. Dat het installeren twee dagen duurde, was omdat dat mannetje een kabel had gesloopt. Maar... alles is weer goed. We hebben weer tv en internet. En zelfs nog beter dan voorheen! Nu kan ik weer vredig leven. 

Knuf, Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten