donderdag 29 januari 2015

Ik moet mezelf ook niks beloven...

Hallooo,

WAAROM kan ik dingen die ik met mezelf afspreek nooit waarmaken?! Nu ook weer. Ik was van plan ongeveer één keer in de twee dagen iets op deze blog te zetten, maar ondertussen is het alweer ruim een week geleden dat ik iets geplaatst heb...

Dit is ook de reden dat ik geen goede voornemens heb voor een nieuw jaar. Ik weet TOCH al dat het niet gaat werken!

Of ik wil een week van tevoren beginnen met het leren van een toets en dan ga ik zeven dagen voor de toets ook echt fanatiek met mijn schoolboeken aan tafel zitten, maar de volgende dag en die dag  daarna en die dag daarna etc. heb ik geen zin om te leren. Resultaat: alles moet uiteindelijk toch een avond van tevoren geleerd worden. 

Nog een voorbeeld: ik moet dit jaar 4 boeken lezen voor Engels en 4 voor Nederlands. Het plan: alles aan het begin van het jaar lezen zodat ik me de rest van het jaar niet meer druk hoef te maken om de boeken. Wat er gebeurd is: ik ben nog niet eens op de helft en ik heb nog een kleine twee maanden. 

Waarom begin ik dan in vredesnaam een blog?! Ja ik heb geen idee. Ik vind het gewoon leuk om over dingen te schrijven en die aan andere mensen te laten lezen. Dus voor de mensen die de moeite nemen om dit te lezen en het interessant genoeg vinden (wat er niet veel zijn denk ik): sorry dat ik zo weinig schrijf. Ik ga mijn best doen om meer te schrijven!

Knuf, Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten