woensdag 18 februari 2015

ff serieus: #Leukgenoeg

Hallooo,

Laatst was ik een beetje aan het rondkijken op YouTube en kwam zo terecht op het kanaal van Rutger Vink. Hij maakt leuke video's en om sommige heb ik echt hard gelachen! Vooral oma Miep is echt een heldin!

Maar toen kwam ik op een serieuze video. Het heet #Leukgenoeg en ik vind dat Rutger hier echt een goed punt maakt. Hij vindt dat je niet zo onzeker moet zijn over jezelf en niet je selfie moet verwijderen van Instagram omdat je niet genoeg likes krijgt. En hij heeft gelijk! Het heeft ook mij echt geïnspireerd om mezelf meer te accepteren. 

Wat je moet doen:
1. Maak een selfie en plaats hem op Instagram. 
2. Zet eronder #Leukgenoeg
3. Like je eigen foto. 

Ja echt, je eigen foto liken. Je eigen like is de belangrijkste van allemaal! Iedereen kan je wel leuk vinden, maar je voelt je het prettigst als je jezelf leuk vindt!

Dus check even de video op Rutgers kanaal Furtjuh. 
https://m.youtube.com/watch?v=RWsfXEqZTGM

En vind jezelf leuk. Want echt, je bent #Leukgenoeg !

Knuf, Liza


Geen opmerkingen:

Een reactie posten