maandag 9 februari 2015

Waarom ik geen fashionblogger ben

Hallooo,

De meeste mensen die een blog hebben, schrijven over één specifiek iets. Zo zijn er de welbekende fashionbloggers, beautybloggers, foodbloggers etc. Ik heb niet zo'n blog. Waarom niet? Dat zal ik je uitleggen. 

Waarom geen fashionblog?
Dit is eigenlijk heel simpel: ik weet echt niks van mode en ben er dan ook vrij weinig mee bezig. Ik trek 's ochtends iets uit de kast en trek het aan. Natuurlijk wil ik er wel een beetje toonbaar uitzien dus heel verschrikkelijk is het niet. Maar veel verder dan een skinny jeans, een shirtje  met eventueel nog een vestje, wat leuke sierraden en een paar gympen van de Scapino kom ik niet. 
Fashionblogger? Ongeschikt.

Waarom geen beautyblog?
Eigenlijk dezelfde reden als de fashionblog: ik weet niets van make-up. Ik vind een beetje mascara en eventueel nog een eyeliner en lipgloss wel prima. 
Beautyblogger? Ongeschikt. 

Waarom geen foodblog?
Okee ik ben gek op lekker eten en ik kan best wel wat dingetjes koken en bakken. Maar deze gerechten zijn te 'gewoon' om op een blog te zetten. Ik kan wel beschrijven hoe je een cake bakt, maar dat staat ook op de achterkant van een pakje cakemix. Foodbloggers schrijven over bijzonderdere gerechten die ze vaak ook voor een deel zelf bedacht hebben. Nou, niets voor mij. Ik heb met een aantal vriendinnen eens geprobeerd om een chocoladetaart te bakken zonder recept. Dit was op z'n zachtst gezegd niet zo'n succes. Uiteindelijk gingen we maar met de taart kleien. Hadden we er tenminste nog plezier aan. 
Foodblogger? Ongeschikt. 

Verder heb ik ook niet echt een grote hobby of een enorm interessant leven om over te schrijven. 
'Vandaag weer naar school geweest. Was heel saai zoals altijd. Uit school ging ik werken. Nu maar huiswerk maken.'
Niet zo boeiend dacht ik zo. 

En zo is deze blog ontstaan. Een vanallesblog. Lekker random. 

Knuf, Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten