woensdag 11 februari 2015

Bijgeloof

Hallooo,

Ik zeg altijd dat ik niet bijgelovig ben. Opzich is dat ook wel zo, maar ik betrap mezelf er wel eens op dat ik bijvoorbeeld stiekem hoop dat mijn horoscoop uit gaat komen. Zo ook deze maand. 

Ik zit in mijn examenjaar en moet dit jaar dus ook een profielwerkstuk inleveren. Nu hebben we dat profielwerkstuk vandaag, na een half jaar werk, eindelijk ingeleverd. Afgelopen week kreeg ik ook de nieuwe GIRLZ! binnen en daarin stond de volgende horoscoop voor mijn sterrenbeeld:


Dat van dat 'grote project' kan geen toeval zijn toch?! Nu maar hopen dat de leraren inderdaad tevreden zijn! Zou pittig balen zijn om een slecht cijfer te halen voor een werkstuk waar een half jaar werk in zit!

Dusja, stiekem ben ik misschien toch wel een beetje bijgelovig. Maar het is echt niet zo dat het zweet me uitbreekt bij het zien van een zwarte kat, dat ik hoefijzers boven mijn bed heb hangen of dat ik de hele dag in bed blijf op vrijdag de 13e. 
Al zou ik het opzich niet erg vinden om aankomende vrijdag (13 februari) lekker thuis te blijven ;)

Knuf, Liza


Geen opmerkingen:

Een reactie posten