donderdag 19 februari 2015

Wie is de mol?

Hallooo,

DE vraag die heel Nederland (of in ieder geval een groot gedeelte) al een paar weken bezighoudt is natuurlijk: Wie is in vredesnaam de Mol?!

Ik zelf ben al een paar jaar een trouwe WIDM kijker en ik moet zeggen dat ze het dit jaar lastig gemaakt hebben! Niet dat ik andere jaren wel wist wie de mol was, maar nu weet ik het ècht niet. Normaal gaan er wel een paar verdachten uit op een gegeven moment. Maar nu zit iedereen die ik vanaf het begin al verdenk er verdorie nog steeds in!

Meteen de eerste aflevering vond ik Marlijn al erg verdacht. Maar nu vind ik Chris eigenlijk ook wel erg verdacht, maar Rik ook. En Margriet eigenlijk ook! Degene die ik het minst verdenk is Martine. Zij is bij sommige opdrachten ZO stom bezig dat het wel erg makkelijk zou zijn als zij de mol was. Maar dat kan natuurlijk ook juist een truc zijn zodat niemand haar verdenkt. 

Dusja, eigenlijk verdenk ik alle 5 de overgebleven kandidaten...

Maar ze zeggen dat je altijd bij je eerste ingeving moet blijven, dus dan is mijn mol nog steeds Marlijn. 

Maargoed ik heb het in al die jaren nog maar één keer goed gehad en dat was slechts een wilde gok. Al die aanwijzingen waardoor je het zou kunnen weten vallen mij écht niet op. 

We zullen zien wie er vanavond afvalt. Er zijn in ieder geval twee dingen zeker:
1. Er valt een verdachte van mij af. 
2. Deze dude is in ieder geval de mol:


Okee flauw! Maar ik ga er vanavond weer goed voor zitten. Wie weet krijg ik een geniale ingeving en weet ik straks wie de mol is! (Waarschijnlijk niet)

Knuf, Liza


21:32 uur, update:
Nou zojuist de aflevering gezien. Natuurlijk viel de minst verdachte af vandaag. Ik kom dus geen steek verder zo. Nou weet ik het echt niet meer hoor!

Knuf, Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten