donderdag 5 maart 2015

Mobielverslaving

Hallooo,

Mobiele telefoons. Ondertussen niet meer weg te denken uit deze wereld. Natuurlijk zijn die dingen heel handig, maar er zijn ook minder leuke kanten te noemen:

Zo is het soms een stuk minder gezellig op feestjes omdat sommige mensen gewoon niet van dat ding af kunnen blijven. Het is echt niet nodig om precies op een moment dat je gezellig met vrienden bent je Facebook te checken. Geloof me, wat nu op Facebook staat, staat er over een paar uur ook nog wel op. Je mist echt niks. En natuurlijk mag je even reageren op een berichtje van je moeder, maar dat duurt echt geen halfuur. 
Mooi bord voor kroegeigenaren:


Dan is daar ook nog dat moment dat je mobiel op je gezicht valt als je liggend in bed ligt te Whatsappen. Au...

En die verdomde opladerdraden zijn ook nooit lang genoeg! Het is gewoon niet mogelijk om comfortabel op de bank te zitten en te Whatsappen terwijl je mobiel in de oplader zit. 

Maar die mobiele telefoons zijn uiteraard ook verdomd handig! Vooral sinds Whatsapp bestaat is het zo veel makkelijker om even snel iemand iets te vragen of bijvoorbeeld dingen te bespreken met meerdere mensen in een groepsgesprek. 

Ook weet ik zeker dat er onder mijn bloglezers mensen zijn die, als ze bijvoorbeeld op iemand staan te wachten op een drukke plek, met hun mobiel in hun hand net aan het doen zijn of ze populair zijn, terwijl ze eigenlijk gewoon een beetje door hun foto's staan te scrollen. Ik doe dat in ieder geval wel! Dan lijk je tenminste niet zo'n loner xD

Maar toegegeven: ik kan ook niet meer zonder mobiel en word gek als ik hem kwijt ben!

Knuf, Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten