dinsdag 13 januari 2015

Even kennismaken...

Hallooo,

Ik ben Liza en ik heb om 1 uur 's nachts besloten om een blog te beginnen. Dit beschrijft meteen hoe random ik af en toe kan zijn. Ik heb wel eens van die momenten in mijn leven dat ik iets geks besluit en het dan ook maar gewoon doe.  Gelukkig pakt dit meestal goed uit. Zo niet, kan ik gelukkig altijd blijven lachen om domme acties van mezelf.
Op dit moment zit in in mijn examenjaar op het Gymnasium (nerdalert). Ik heb de laatste tijd dus niet altijd tijd voor gekke acties, maar ik probeer alles in het leven van de positieve kant te zien. Ik kwam laatst de volgende spreuk tegen: 'Wees blij als het regent, want als je verdrietig bent regent het ook.' Dit past precies bij mij. Doe niet moeilijk en wees gewoon gelukkig.

Tot zover de introductie over mezelf. Dan nu over deze blog. Wat wil ik graag schrijven? Wat wil ik aan jullie overbrengen? Het antwoord: ik heb geen idee. Ik schrijf gewoon wat in me opkomt en wat ik leuk vind om te schrijven. Dit wordt gewoon een blog waarop, zoals de titel al verklapt, van alles en nogwat komt te staan. Gebeurtenissen uit mijn leven, dingen uit het nieuws, dingen die me inspireren en weet ik veel wat nog meer. Ik zie wel wat mijn vingers in combinatie met mijn toetsenbord produceren. Of jullie het ook leuk vinden om te lezen is helemaal aan jullie!

Dan is het nu tijd om te gaan slapen want het is alweer veel te laat. Helemaal voor een tentamenweek (al ben ik morgen vrij, maar toch).

Knuf,
Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten