zaterdag 4 april 2015

Happy easter!

Hallooo,

Wauw, het is alweer bijna Pasen! Eerlijk gezegd heb ik totaal niet het idee dat het alweer zover is! Ook al heb ik al heel wat paaseitjes naar binnen gewerkt, daar heeft het niet aan gelegen ;)

Persoonlijk heb ik meer met Kerst dan met Pasen, maar er zijn ook wel wat redenen te noemen dat Pasen ook leuk is! Want als het Pasen is, betekent dat dat het weer lente is! En paaseitjes eten is ook niet verkeerd. Vooral gevulde paaseitjes zijn heerlijk! (Al heb je met kerst kerstkransjes, die zijn ook wel heel erg lekker).

Afgelopen donderdag (Witte Donderdag dus) konden we weer genieten van The Passion. En wat was het weer mooi! Ik vind dat de makers ervan zichzelf elk jaar weer overtreffen. Het is mooi gefilmd en de muziek wordt altijd prachtig overgebracht. Vooral 'Wit licht' gezongen door Judas (Jeroen van Koningsbrugge) vond ik erg indrukwekkend!
Hier is het fragment:
Wit licht - The passion

Aan het begin van The Passion vertelde Robbert ten Brink (presentator van The Passion) even doodleuk dat de helft(!) van alle Nederlanders niet weet waar Pasen over gaat! Dit vind ik eigenlijk best heel schokkend! Des te beter vind ik het dat The Passion sinds vijf jaar bestaat om dit eens even recht te zetten.

Voor nu wens ik iedereen in ieder geval

Knuf, Liza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten